کد پرچم
کد پرچم
پیمان یوسفی ، استاد سبک مغزی !
Online User
تاريخ : یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:, | 13:14 | نویسنده : hassan7


پیمان یوسفی یک بار دیگر اثبات کرد که اگر پایش بیافتد ، از نظر گاف دادن به مراتب از جواد خیابانی جلوتر است .

مشخص نیست که کسی که حرفه اش گزارشگری است و طبیعتا باید بیش از هر مخاطب دیگری تیزبین باشد ، با توجه به این که بسیار بیشتر از سایر مخاطبان فرصت تماشای بازیها را داشته ، با کجایش بازی می کند که 20 دقیقه نمی تواند یک تعویض را درست حدس بزند .
شاید فقط در شبکه ورزش ایران و توسط پیمان یوسفی بتوان شنونده گزارشی بود که گزارشگرش طی دقایق 45 تا 65 نمی داند و نمی تواند حدس بزند که چه تعویضی انجام شده و تقریبا تک تک بازیکنان داخل زمین را تعویض شده فرض کند و پس از نام بردن از سه ، چهار نفر بالاخره گزینه درست را کشف کند !
در دقیقه 45 بازی ، دی ماریا با ناچو تعویض شد که مخاطب شبکه تخصصی ورزش و فوتبال ، به سادگی و با دیدن عوض شدن جای کایخون در زمین می توانست حدس بزند که ناچو از زمین خارج شده اما یوسفی نشان داد که در بخشی از مغزش یونجه کاشته شده چرا که در ابتدا به مورینیو توصیه کرد که دی ماریا را وارد زمین کند ، پنج دقیقه بعدش که بازیکن آرژانتینی زمین خورد ، تازه فهمید که ال فیدئو داخل زمین است و در ابتدا اوزیل را به عنوان بازیکنی نام برد که روی نیمکت نشسته است .
اما در حالی که به سادگی پیراهن شماره 6 خدیرا را از دور ترین فاصله هم می شد دید ، ناگهان خدیرا را تعویض شده خواند و نزدیک به 15 دقیقه به این اشتباهش اصرار ورزید !
تا این که در دقیقه 65 بالاخره با تعویض آربلوا ، او فهمید که رئال مادرید دفاع کناری دیگری به نام ناچو هم داشته که حالا در زمین نیست و کایخون اگر تا پست دفاع چپ عقب کشیده ، بی دلیل نبوده است !
البته یوسفی یک پیش بینی حکیمانه هم کرد و گفت که هیچ کس نمی تواند باور کند که کاشته گل سوم بازی را اوزیل بزند !
هر چند که از گزارشگر سبک مغزی که چند سال پیش ، 90 دقیقه مرته ساکر را بازیکن رئال مادرید خواند و حتی زمانی که دوربین روی شماره 21 پیراهن "متزلدر " زوم می کرد هم او را بازیکنی دیگر صدا می زد ، بیش از این نمی توان انتظار داشت !